torek, 28. april 2020



              V času izobraževanja na domu je potrebno nadaljevati s krepitvijo kompetenc podjetnosti! 
               Ena od pomembnih je kritično razmišljanje in vrednotenje. 

DOKUMENTARNI FILM: ŽEJNI SVET

V času izobraževanja na domu so si dijaki 1.a in b na spletu ogledali dokumentarni film: Žejni svet. Film je posnel francoski fotograf in režiser  Yann Arthus-Bertranda. Misli, ki so se utrnile dijakom po ogledu filma: 
Jure Čibej: Film mi je bil všeč, saj sem še enkrat več spoznal, da dobrine ki jih imam niso samoumevne. Všeč mi je bil način predstavitve, ki je res očitno pokazala stiske ljudi, ki trpijo pomanjkanje pitne vode. Film me je torej pozitivno presenetil in sem ga z veseljem pogledal.

Ela Ribar: Film mi je bil všeč, ker je prikazal pomen vode na drugih koncih sveta. Zelo mi je odprl oči kako veliko vode se porabi za industrijske potrebe in kako težko dostopna je voda za ljudi v nekaterih državah. Všeč mi je sporočilo, ki ga širi, saj menim da bi lahko vodo vsi bolj cenili in jo bolj odgovorno uporabljali.

Patricija Bolčina: Kljub temu, da sem že prej vedela veliko podatkov v zvezi z vodo, me je ta film zelo presenetil. Videla sem realno stanje po svetu. Koliko vode pravzaprav porabimo in kako bi morali še bolj paziti nanjo. Videla sem realnost nekaterih ljudi. Njihov vsak dan, v katerem si sama ne predstavljam živeti. Res nevem kaj bi se zgodilo, če bi kar naenkrat zmanjkalo vode. Bi tudi mi ubijali zanjo? Dobro bi bilo, da bi si ta film ogledali vsi ljudje in si ga zapomnili, saj nikoli ne veš kdaj boš ti na mestu ljudi brez vode.

Rebeka Gnezda: Nikoli si nisem predstavljala, da samo za osnovne stvari porabimo toliko vode. Že večkrat sem slišala, da se porabi zelo veliko vode, vendar sem si to predstavljala v 5krat manjših količinah. V osnovni šoli smo se pogovarjali tudi o vojni za vodo, ampak takrat nisem verjela, da bi se to lahko dejansko zgodilo. Zdaj v filmu pa vidim, da se to dejansko dogaja in, da ljudje zaradi tega tudi umirajo. Žalostno je tudi, da nekateri pijejo onesnaženo vodo, za katero sploh ne vejo da je onesnažena in zaradi tega zbolevajo in umirajo. Film mi je bil zanimiv in poučen, vendar hkrati pretresljiv.

Nina Vrečar: Film mi je bil zanimiv in zelo poučen. Najbolj me je presenetilo to, da več miljonov ljudi nimajo dostopa do sanitarij in da se ljudi po svetu ubijajo za pitno vodo. Vsak na svetu bi moral imeti pitno vodo. Najbolj žalostno je pa to, da ljudje ki imajo pitno vodo, z njo ne ravnajo tako kot bi morali. Premalo se zavedamo, koliko je pitna voda dragocena in če bomo nadaljevali malomarno ravnati z vodo, naslednje generacije ne bodo imele pitne vode.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

                  POUČEVANJE NA DALJAVO-ITS VODA Na Gimnaziji Jurija Vege Idrija poteka šest ITS v tem šolskem letu. Začetkom meseca marca...