torek, 11. februar 2020




 Gimnazija Jurija Vege Idrija nadaljuje s krepitvijo kompetence podjetnosti pri dijakih v več smereh... 


1) Pri pouku se spodbuja učitelje k uporabi aktivnih metod poučevanja, kjer se napeljuje dijake k zaznavanju in reševanju problemov. Reševanje problemov nujno vključuje delo z drugimi, da pridemo do željenih rezultatov. Prav tako se izobražujejo učitelji (Munera3, KA1, študijske skupine, Cmepius izobraževanja) o uporabi aktivnih metod.


2) Povezovanje klasičnega pouka in lokalnega okolja razširja spekter morebitnih učnih vsebin, kjer je dijakom postavljen izziv reševanja konkretni problemov (izkustveno učenje-Kolbov model).


3) Pri pouku se dijakom daje možnost sooblikovanja poti do doseganja posameznih učnih ciljev. V šol. letu 2019/20 poteka formativno spremljanje vzporedno z učnimi aktivnostmi v večji meri kot prejšnja leta!

4) Pri različnih šolskih in obšolskih dejavnostih se nadaljuje z vključevanjem dijakov pri... 
* prepoznavanju svojih želja (samoiniciativnost), kakšne obšolske dejavnosti želijo,
* pri načrtovanju dejavnosti,
* pri izpeljavi dejavnosti,
* pri vsebinski in izvedbeni evalvaciji dejavnosti.

5) V tem šol.letu smo v kolektivu izbrali za eno od prednostnih kompetence etično in trajnostno mišljenje. Tukaj se bo posebej angažirala dijaška skupnost , kot partner, pri reševanju konkretnih problemov napr. odvržena hrana. Druga prednostna kompetenca je motivacija in vztrajnost, kar krepimo tako, da vztrajamo na kvalitetno izdelanih in dokončanih nalogah, ki jih izvajajo dijaki. Delo z drugimi je vedno sestavni del delovanja v šoli, zato ne predvidevamo aktivnosti, kjer bi še dodatno, krepili izključno to kompetenco.

6) GJV Idrija aktivno sodeluje z okoljem in si želi krepiti to sodelovanje tudi v prihodnje. Prioritete sodelovanja z okoljem so: 
* predstavitve poklicev prihodnosti in aktivno vključevanje dijakov v kritično razmišljanje o le-teh,
* motiviranje dijakov za izdelovanje kvalitetnih seminarskih in raziskovalnih nalog, vezanih na lokalno okolje,
* vključevanje dijakov v lokalne mladinske organizacije z namenom, da samoiniciativno, iščejo izzive v okolju in jih rešujejo,
* vključevanje dijakov in učiteljev v mednarodne projekte, ki jih sicer vodijo in izvajajo zunanji partnerji, bi pa lahko dijaki s sodelovanjem v njih krepili kompetence podjetnosti. 
Fotografija osebe Gimnazija Jurija Vege Idrija.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

                  POUČEVANJE NA DALJAVO-ITS VODA Na Gimnaziji Jurija Vege Idrija poteka šest ITS v tem šolskem letu. Začetkom meseca marca...